Novosti

Sve je spremno za BK09 / Danas dočekujemo goste na aerodromu

Ena Radončić, Project Manager, Brending konferencija / Fokus interview Koja je središnja tema ovogodišnje Brending konferencije? Teme koje će predavači ovogodišnje godine Brending konferencije obuhvatiti su povezane zajedničkim nazivom “Hack the influence”. Iako zvuči kao da se odnosi na social media influence, ipak je riječ o mnogo kompleksnijem pojmu. Nećemo razgovarati o influencerima na društvenim […]

Michela Magaš, jedna od najznačajnijih inovatorica u svijetu dolazi u Sarajevo

 Vijest da će Sarajevo ugostiti Michelu Magaš, stigla je danas iz Organizacionog odbora devete Brending konferencije na kojoj će ova, svjetski priznata inovatorica, održati predavanje. Tokom 20 godina karijere Michela je, kao svojevrstan katalizator inovacije, uspjela da izgradi mostove između svjetova nauke i umjetnosti, dizajna i tehnologije, akademskog istraživanja i industrije. Prva je žena, porijeklom […]

Predstavljen program devete Brending konferencije

Svi uspješni brendovi imaju nekoliko zajedničkih osobina. Jedna od njih, ona koja će ostati zabilježena u vremenu, svakako je uticaj koji su izvršili na potrošače, mijenjajući svoje poslovanje, ali i svijet oko sebe na bolje. Zbog toga je “Hack the influence” slogan pod kojim organizatori devete Brending konferencije pozivaju brendove na još jedno edukativno druženje […]

Ne postoje više mali i veliki brendovi

Intervju: Haris Mujanović, Account Director @ Via Media, za Business Magazine Svakog dana kada se probudite donesete odluku da ćete otići u agenciju i raditi u komunikacijama. Taj poznati #agencylife – odnosno agencijski život, koji je zahtjevan i užurban dobro je poznat u javnosti. Zanima nas zašto? Koji su to razlozi zbog kojih ste u […]

Upoznajte Willa Rusta, kreativca koji je Pandora nakit učinio neodoljivim za žene širom svijeta

Najbolja garancija da ćete na devetoj Brending konferenciji pronaći inspiraciju i otkriti nove kreativne prostore za transformaciju vašeg poslovnog razmišljanja je dolazak Willa Rusta. To je čovjek kojeg kroz život vodi isključivo srce, a ovaj put srce ga dovodi u Sarajevo. Budite sigurni da to nije slučajno. Čovjek koji pliva sa morskim psima, surfa i […]

Mark Shyler, čovjek koji provokativnim idejama svjetskim kompanijama donosi dodatnu vrijednost, dolazi na devetu Brending konferenciju

Potrebno je raditi bolje stvari, a ne samo raditi stvari na bolji način. Potrebno je pronaći svoj autentični ton komunikacije. Potrebno je neprekidno se kretati i provocirati sa korisnom svrhom. Šta je još potrebno da bi neka kompanija ostvarila poslovni uspjeh i šta suštinski znače ove naizgled jednostavne preporuke? Tome će nas najbolje podučiti njihov […]

Minhea Gheorghiu dolazi u Sarajevo i influensere prikazuje u novom svjetlu

Preuzeto sa Klix.ba Mihnea Gheorghiu, kreativni direktor agencije Publicis Italy i autor Diesel-ove hit kampanje dolazi na devetu Brending konferenciju. Pogledajte reklamu o kojoj govorimo: Gheorghiu je odabrao takav pristup da sa svojim timom obradi temu individualnog uticaja i odnosa brend – potrošač, a da komunikaciju o influenserima postavi na sasvim drugačiji nivo od onog […]

Velika prilika za mlade profesionalce kreativne industrije u BiH

Priliku da svjetskoj eliti kreativne industrije u Cannesu prezentiraju raskoš svojih vještina i talenta od ove godine imaju svi agencijski, ali i nezavisni profesionalci mlađi od 30 godina. Ovo će biti treća godina u nizu otkako je Brending konferencija u sklopu partnerstva sa prestižnim Cannes Lions festivalom organizator Young Lions B&H takmičenja, koje pobjednicima pruža […]

Deveta Brending konferencija: “Hack the influence”

Poznata tema i lokacija devete Brending konferencije Iako je u posljednje vrijeme aktueliziran pojam “Influencera”, istina je da historija bilježi mnoge uticajne pojedince, koji su ostavili trag na emocije, mišljenja, stavove i ponašanje čovječanstva. Neki su stvarali umjetničke pravce, unapređivali nauku, zbog nekih su se vodili ratovi, ali tu su i oni zbog kojih su […]

Predavači na osmoj Brending konferenciji poručili: Stigla je era novog marketinga, oblikovana po meri čoveka

Preuzeto sa: www.advertiser-serbia.com Pod sloganom RESHAPE BRANS, agencija Via Media u najavi konferencije nam je obećala jedinstveno iskustvo, inovativan sadržaj i svetske eksperte. Obećanje su više nego ispunili. Ulaskom u Dom mladih, zaronili smo u okean, koji su nam maestralnim vizualima dočarali organizatori Brending konferencije, te smo zajedno s preko 500 profesionalaca marketing industrije otkrili […]