08
maj

Mark Shyler, čovjek koji provokativnim idejama svjetskim kompanijama donosi dodatnu vrijednost, dolazi na devetu Brending konferenciju

08 maj 2019
0

Potrebno je raditi bolje stvari, a ne samo raditi stvari na bolji način. Potrebno je pronaći svoj autentični ton komunikacije. Potrebno je neprekidno se kretati i provocirati sa korisnom svrhom.

Šta je još potrebno da bi neka kompanija ostvarila poslovni uspjeh i šta suštinski znače ove naizgled jednostavne preporuke? Tome će nas najbolje podučiti njihov autor Mark Shayler, koji će 31. maja biti jedan od predavača na devetoj Brending konferenciji u Sarajevu.

Ovaj “brend provokator” kako sam sebe naziva, ili “transformator biznisa”, kako ga nazivaju drugi, dolazi iz Engleske, kako bi s kolegama iz struke podijelio iskustva 25-godišnjeg rada za najveće svjetske kompanije, kao što su Coca Cola, Nike, Samsung, Amazon i… treba li dalje nabrajati? Međutim, radio je, ponekad čak besplatno, i za stotine malih kompanija, s jednakim žarom i poštovanjem, jer on smatra da velike kompanije mogu mnogo toga naučiti od malih. I jedne i druge već dvije i po decenije podučava kako da svoje proizvode učine boljim, inovativnim i održivim.

Shayler u potpunosti mijenja način na koji mislite i radite posao. Upravo zbog toga je svojim klijentima do sada uštedio preko 120 milijardi funti, što ga nezvanično, ali praktično, svrstava u red najboljih i najuticajnijih ekonomista u svijetu. On se umije fokusirati na stvari bitnije od novca, jer za njega je novac kolateralna korist. A Shayler itekako dobro zna tu korist donijeti i sebi i drugima.

“Okoristite se” dolaskom na Shaylerovo predavanje, jer on ima namjeru da svoje znanje i svoje tajne nesebično podijeli sa vama. On ne zna drugačije. U svom altruizmu, često prelazi granice poslovanja i ekonomije, interesujući se samo za stvari koje mogu biti od koristi cijelom čovječanstvu.

Ipak, imamo i nekoliko upozorenja. Mark Shayler je tvrdoglav i distruptivan. On će “poremetiti” vaše planove, a vaš svijet okrenuti naglavačke. On će uzdrmati temelje vašeg poslovanja i isprovocirati vas dovoljno da napustite sva ustaljena pravila. To će rezultirati time da nećete moći spriječiti promjenu, u vama, u vašem poslu i u svijetu oko vas.

Ove godine Brending konferencija fokus stavlja na temu “Hack the influence”, a sam Mark je doslovno odgovor na pitanje “kako postići značajan poslovni uticaj”. Zato, budite dovoljno hrabri i dozvolite da vam Shylerove ideje donesu korist o kakvoj niste ni sanjali. Svoju kotizaciju za devetu Brending konferenciju pronađite ovdje.