30
maj

Sve je spremno za BK09 / Danas dočekujemo goste na aerodromu

30 maj 2019
0

Ena Radončić, Project Manager, Brending konferencija / Fokus interview

Koja je središnja tema ovogodišnje Brending konferencije?

Teme koje će predavači ovogodišnje godine Brending konferencije obuhvatiti su povezane zajedničkim nazivom “Hack the influence”. Iako zvuči kao da se odnosi na social media influence, ipak je riječ o mnogo kompleksnijem pojmu. Nećemo razgovarati o influencerima na društvenim mrežama, nego o uticaju koji leži na principu stvaranja zajedničke vrijednosti u odnosu brend-potrošač. Prošle godine smo zaključili da je došla nova era marketinga oblikovanog po mjeri čovjeka, a ove godine želimo da istražimo koji su najbolji načini da se riješe izazovi i zadovolje potrebe društva s kojim se brendovi povezuju i s kojim grade novu, jedinstvenu vrijednost.

Šta očekujemo od predavača na ovogodišnjoj Brending konferenciji?

Odabrali smo najbolje svjetske stručnjake iz oblasti marketinga i komunikacija, koji će nesebično podijeliti svoje znanje i sa kojima ćemo zajednički predstaviti nove trendove i vrijednosti, temeljene na edukaciji koja čini osnovni preduslov uspjeha. Tako, u Sarajevo nam stiže Will Rust, kreativni guru i Mark Shayler, biznis transformator, a posebno bih voljela izdvojiti jedinu damu u ovogodišnjem programu. Riječ je o Micheli Magaš, jednoj od najpoznatijih inovatorica u svijetu i dobitnici EU Woman Innovators nagrade. Tokom svog predavanja u Sarajevu, sa publikom će podijeliti zašto smatra da je kreativnost srce inovacije i otkriti kako spojem umjetnostni i kreativnosti, dizajna i tehnologije kreira inovacije koje pomjeraju granice.

Šta vas je inspirisalo da odaberete Historijski muzej kao lokaciju ovogodišnje Brending konferencije?

Kad se bavite ovim poslom, pomjerati granice postane startna pozicija s koje započinjemo svaku novu ideju. Tok naših misli i ideja pratili smo po mapi Sarajeva, a kad smo shvatili da je vrijeme, to jest historija, najbolji pokazatelj i dokaz uticaja koji je ostavio dubok trag na čovječanstvo, odgovor se sam nametnuo. Jedino je historija ostala da svjedoči o svim uticajnim ljudima koji su mijenjali i gradili društvo. Neki su stvarali umjetničke pravce, unapređivali nauku, zbog nekih su se vodili ratovi, ali tu su i oni zbog kojih su proizvodi prerastali u brendove. Zato smatramo da Historijski muzej i deveta Brending konferencija imaju mnogo zajedničkih stvari, pa će zbog toga biti savršen spoj za našu “izložbu misli” genijalnih umova današnje marketing industrije.

Jedan od najuzbudljivijih segmenata Brending konferencije je i takmičenje Young Lions. Hoće li se ono razlikovati od prethodnih izdanja i kolika nagrada očekuje pobjednike?

Ovo takmičenje je zaista najljepši dio Brending konferencije. Prvenstveno zbog prilike koja je pružena mladim ljudima, koji imaju priliku odmjeriti snage sa kolegama sa svih strana planete, a sve pred očima najvećih imena marketing industrije. Pobjednici bh. takmičenja, naši mladi lavovi, osvajaju nagradu u vrijednosti od 10.000,00 KM, odnosno smještaj, avio karte i kotizacije za svjetsko takmičenje kreativnosti u Cannes-u. Ove godine, osim mladih agencijskih profesionalaca, takmičenje je otvoreno i za nezavisne profesionalce iz ostalih industrija, iz oblasti Design, Digital i PR.

Da li je sve spremno za 31. maj? Da li još uvijek ima slobodnih mjesta?

Pripreme su u završnoj fazi, preostalo nam je još samo da dočekamo svjetske zvijezde marketing industrije na sarajevskom aerodromu i odaberemo outfite za dan konferencije. Što se tiče slobodnih mjesta, postoji mogućnost da je neko u posljednjem trenutku otkazao dolazak, tako da savjetujem da provjerite mogućnost učešća na branding.ba.