PREDAVAČI

Rory Sutherland

Vice Chairman at Ogilvy UK

Michael Solomon

PhD. Professor of Marketing at Saint Joseph's University

Mark Shayler

Founder at APE

Davor Bruketa

Creative Director and Designer at Bruketa&Zinic&Grey

Žarko Sakan

Managing Director at New Moment New Ideas Company

Irena Kurtanjek

Corporate Affairs Manager at Nestlé Adriatic

Ivan Ivanović

Author and TV host at NOVA TV

Will Rust

Executive Creative Director at Kubb&co

Ilma Ramčević

Moderator
Branding Conference 10

PROGRAM

  • Dan 1 18.05.2020.
  • Dan 2 19.05.2020.
  • Dan 3 20.05.2020.
  • Dan 4 21.05.2020.
  • Dan 5 22.05.2020.
18:00
---
18:45
Davor Bruketa

#stayhome is for people. Not brands!

Zašto su neki brendovi ostali tihi u kući kad je nastupila vanredna situacija? Zašto drugi nisu? Kako se sada vratiti među ljude? Ko je bio uspješan tokom krize? Toliko je pitanja, a samo jedan Davor Bruketa.

18:50
---
19:35
Mark Shayler

Needed that reset button? Time to redesign your consumer.

Da li je kriza koja se dogodila „preko noći“ isto tako promijenila ponašanje potrošača? Da li su oni odjednom dobili nove želje i potrebe? Kako se nositi s tim? Odgovaramo na ova pitanja i pronalazimo rješenja u prvoj bombastičnoj radionici koju nam je pripremio Mark Shayler.

18:00
---
18:45
Ivan Ivanović

Pandemics of insanity.

Da li je danas, zbog lakoće pristupa informacijama, teže razlikovati istinu od laži? Da li je pandemiju “fake news-a” moguće suzbiti? Koja je cijena lažnih vijesti u stanju krize? Da li mediji imaju dovoljno etike da im odole? Najbolje odgovore na ova pitanja može nam dati samo čovjek „bez dlake na papertyper.net jeziku“.

18:50
---
19:35
Michael Solomon

Living a new normal.

Kako će izgledati svijet nakon pandemije i šta znači “novo normalno”, pitanje je svih pitanja, na koje ne postoji samo jedan odgovor. Na ovom predavanju, pokušaćemo ih saznati što više.

18:00
---
18:45
Žarko Sakan

Meaningless brands stay meaningless in crisis.

Svaki čovjek dobije nekoliko prilika u životu kada može da preispita svrhu svog postojanja. Istu praksu trebaju imati i brendovi. Kako se svrha postojanja brenda vidi kristalno jasno za vrijeme krize?

18:50
---
19:35
Mark Shayler

Needed that reset button? Time to redesign your business.

Ako je kriza = prilika, a prilika = resetovanje komunikacije, “brand purpose-a” ili trenutnog modela poslovanja, onda je vrijeme = sada! Kako? Otkriće nam Mark na ovoj sega-mega interaktivnoj radionici.

17:00
---
17:55
Rory Sutherland

Recession: Been there, done that.

Nije ovo ni prva pandemija, ni prva recesija. Brojni su eksperti koji sa sigurnošću mogu reći, “Been there, done that!”. Rory će nas odvesti na put kroz vrijeme dijeleći ključna znanja koja će pomoći brendovima da urade ono što je trenutno najbitnije – kreiranje strateške vizije budućnosti. 

18:00
---
18:45
Irena Kurtanjek

The future ahead for brands in the FMCG industry.

Mnogi poslovni sektori imali su sreću u nesreći pa su, tokom krize, svoje poslovanje mogli nastaviti u organizovanom radu od kuće. To nije bio slučaj sa FMCG brendovima. Za predviđanje njihove budućnosti brendova nećemo trebati kristalnu kuglu, nego iskustvo nekog ko je cijelu karijeru posvetio unapređenju poslovanja unutar ovog sektora.
18:00
---
18:45
Will Rust

How to be creative in time of uncertainty?

Onog trenutka kad je zvanično najavljena kriza činilo se kao da je cijeli svijet stao. U inicijalnom trenutku šoka, to zaista i jeste bilo tako. Ali, nakon što je „prenoćilo“, vidjeli smo da su mnogi ljudi širom planete preplavili društvene mreže i medijski prostor svojim easy essay writer optimističnim i dosjetljivim porukama. Ti ljudi zapravo su kreativci, umjetnici različitih profila. Jedan od njih će nas naučiti kako i mi možemo biti kreativni u vrijeme neizvjesnosti.

18:50
---
19:35
Mark Shayler

Needed that reset button? Time to redesign your brand.

Kad nismo sigurni kako ćemo, onda je najbolje da učimo od najboljih. Na svojoj posljednjoj radionici u sklopu BK 10, Mark će nam otkriti koji su to uspješni brendovi nastali u vrijeme posljednje recesije, te koja se to velika izmjena mentalne paradigme dogodila u međuvremenu.

BRENDING KONFERENCIJA

Brending konferencija je strukovni događaj u Bosni i Hercegovini koji okuplja eksperte sa specijaliziranim znanjima u poljima brendinga, marketinških komunikacija i medija. Prva konferencija održana je 2011. godine, a od tada je zabilježeno preko 3.100 sudionika iz 15 zemalja, koji su tokom 10 godina imali priliku slušati preko 165 govornika.

Brending konferencija je od 2017.godine organizator prestižnog Young Lions takmičenja u Bosni i Hecegovini, a svake godine donosi novosti marketinških strategija, gostovanja vrhunskih predavača, organizira zanimljive radionice i panel diskusije, inspiriše kreativnu energiju i potiče networking.

  • 2k Tickets Confirmed
  • 18 Talented Speakers
  • 30 Food Coffee Breaks

MEDIJSKI SPONZORI

ORGANIZATOR